понедельник, 20 февраля 2012 г.

Книга як соціальна мережа



Щоб віддати данину поваги одному з найбільш шанованих письменників Бразилії, Машаду де Ассіса, найбільша телевізійна мережа в Бразилії запустила міні-серіал, заснований на одній з його книг "Дон Касмурро"(Dom Casmurro).

TV Globo створили сайт з книгою і поділили його на тисячу фрагментів. На сайті люди могли вибирати уривок і записати в реальному часі з їх веб-камер, долучаючись до  великомасштабних колективних читань.

One Thousand Casmurros from LiveAd on Vimeo.

У той же час,  тисячи DVD-дисків з унікальними сценами було сховано  в громадських місцях,  щоб люди знаходили їх, переглядали та знову приховували (на кшталт буккросингу).

Менш ніж через місяць, читання було завершено.
Впливові шанувальники говорили про це публічно. 33000000 глядачів  побачили перший епізод серії. ЗМІ визнали це найкращею шаною Машаду де Ассіса 2008 року.

Майже 106 000 000 чоловік залишили коментари, пов'язані з міні-серіями. Подальший вплив медіа оцінюється еквівалентно  внеску 6,7 мільйона доларів в рекламу.

Дивиться самі...

Комментариев нет: